12 Ekim 2015 Pazartesi

GMH VAN İL MÜDÜRLÜĞÜ SİGORTA MAĞDURLARININ YANINDA

MERKEZİ ANKARA'DA  VE TÜRKİYENİN 77  İL VE İLÇESİNDE  MÜDÜRLÜĞÜ BULUNAN GRUP MERKEZ HASAR, TÜRKİYE'DE BİR İLKE
İMZA ATARAK, VATANDAŞLARIN SİGORTA KAPSAMINDAKİ
KAYIP VE ZARARLARININ EN KISA SÜREDE TELAFİ
EDİLMESİNE ARACILIK EDERKEN VAN İLİNDE DE YENİ ŞUBESİNİ AÇMIŞTIR





Merkezi Ankara'da bulunan ve Türkiye’nin tamamında faaliyet gösteren Grup Merkez Hasar (G.M.H.) Hasar Yönetimi ve Danışmanlık Hizmetleri, Türkiye'de bir ilke imza atarak, vatandaşların sigorta kapsamındaki kayıp ve zararlarının en kısa sürede telafi edilmesi için aracılık ve danışmanlık  hizmetleri veriyor.

            Bir çok vatandaş geçirdiği trafik kazası ya  da diğer kazalarda haklarını bilmediği için haklı olduğu halde haksız duruma düşüyor. Türkiye'de yaklaşık 10 yıldır faaliyet gösteren, 77 ilde şubesi bulunan ve VALİ MİTHAT BEY MH GÜNDÜZ SOK YAKAMOZ İŞ MRK.K:3 NO:15 İPEKYOLU / VAN   adresinde faaliyet  göstermeye başlamıştır. G.M.H.  VAN  Acente  Müdürü Sayın Halil İbrahim Güllü (0507 060 20 80,0530 397,0531 )   ; yaptığı işin konusunu açıklarken” trafik kazası, iş yeri  kazası, yangın, doğal afet ,kasko, deprem gibi sigorta kapsamına giren her türlü maddi ve bedeni zararlar ile tedavi giderlerinin karşılanmasını “ sağladıklarını söylemiştir.

            Ayrıca ; Vatandaşlar, mağduriyetlerinin karşılanması maksadıyla sigorta şirketlerine müracaat ettiklerinde, çeşitli kurum ve kuruluşlardan çok sayıda evrak  getirmeleri isteniyor. Bu kapsamda zarara uğrayan vatandaşlarımız bunlarla uğraşmak yerine çoğu zaman zararlarını kendileri karşılamakta ya da var olan haklarını bilmediklerinden dolayı gerekli yerlerden gerekli zamanlarda taleplerde bulunamamakta veya haklarından feragat etmektedirler. Bu durumda birçok vatandaşımız mağdur oluyor. G.M.H. bu konularda  işlemlerin takibi maksadıyla alacağı özel vekalet ile vatandaşların bütün haklarını ilgili sigorta şirketlerinden talep ederek, hak ettikleri tazminat bedellerinin, vatandaşların kendi gösterecekleri hesap numarasına aktarılmasını sağlıyor. Tazminat talebi karşılanıncaya kadar mağdurlardan hiçbir şekilde ücret talep etmiyor. Ancak, mağdur hak ettiği değeri aldığında sözleşme ile belirlenen bir miktarı G.M.H.’ ye ödemek suretiyle mağduriyetini gidermiş oluyor. Sigorta tazminat taleplerinin gerçekleşmesi için yargılama sürecinin tamamlanmasına gerek bulunmuyor. Zararın ortaya çıkması, tazminat talebinin hemen yapılabilmesi anlamına geliyor. G.M.H. kadrosunda, konusunda  uzman personeli ve hasar uzmanları bulunuyor.İlgili mevzuat çerçevesinde en geç 1,5 - 2 ay içerisinde vatandaşlarımızın hak ettikleri tazminatlarını  almalarını sağlıyor. GMH ilgili sigorta şirketinden tazminat talebinde bulunurken aktüerya hesabı
(zarar hesabı) yaptırarak mağdurların hak ettikleri tazminatın tam olarak  alınmasını  sağlamaktadır. Herhangi bir kazadan sonra tedavi süreci sırasında sigortadan tazminat alan  kişinin, daha sonra kalıcı bir sakatlık yaşaması halinde de tazminat alabilmesi için süreci takip ediyor. Vatandaşlar son 10 yıl içinde meydana gelen kazalarda yaşanan kayıp ve zararlar için G.M.H.' ye başvurabilir. Profesyonel hasar yönetimi ve danışman kadrosuyla çağdaş sigorta güvenliğini bir adım daha ileri götüren G.M.H. yaygın hizmet ağı vasıtasıyla şubesinin bulunmadığı illerde de vatandaşların yardımına koşuyor.
           
            G.M.H. sigortalı yaşamın yaygınlaştırılması ve ülkemiz insanlarının geleceği için bu çabalarını artırarak devam ettirme kararlılığındadır. G.M.H. VAN Acente Müdürlüğü  faaliyetlerine  başlamasını müteakip başarılı çalışmalarını temel amaçlarına uygun olarak devam etmektedir.
            Bütün ülkemiz insanlarına kusursuz hizmet  vermeyi ve sigorta kapsamında ortaya çıkan mağduriyetlerin giderilmesi için kendisini daha güçlü ve etkili hissetmekte, bu inançla vatandaşlarımıza  konularıyla ilgili  desteğini  sürdürmektedir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder